2008年10月21日星期二

韩国菜

又是介绍美食时段哦!今天的主题- - 韩国菜也!

朋友们!你们是否在唠叨为什么我一直在介绍外国餐而不是越南菜?不能怪我啦。。我的住宅区有很多的韩国人开的韩国餐馆,我那可能错过呢??而越南菜就迟一点曝光咯!今天就试了另外一间餐馆。超不错的!记得慢慢欣赏哦!
(用手机拍的照片,有些拍的不是很好!)

。。喜欢韩国菜的原因, 因它有很多前菜。。。

蛮惊喜的!竟然这间韩国餐馆有provide鱼!之前吃的那几间都没有这一道前菜呢!

eggplant!

mushroom!

Octopus!

Fried pan cake!



烤肉沾料。是我吃过最特别的!

BBQ pork meat!

BBQ pork meat!

这应该是张美丽的bimbimbap照片,只是当时我只顾着享受美食而忘了给它拍照。。。

两位一路陪伴我的同事。。very appreciate them, helping me a lot no matter what, and always accompany me for lunch/dinner.. they will be the 1st person to share with while enjoying the good food .. thank you so much!

3 person cost 300,000vnd ++, 撑到饱!
(RM1 = 5,000vnd)

5 条评论:

匿名 说...

Friend, you know yesterday night I just go to the BM-Jusco take Korea food.......今天我就看到你的韩国菜......哈哈哈!不过越南the price is more cheap....compare than here...

~Jasmine~

昕倩 说...

RM 60 nie ...so cheap !!
Look Yummy....

昕倩 说...

你这样一直吃,不怕肥吗?

pho3b3 说...

haha! eat 1st, others belakang kira lah...

人生不过如此度过!

匿名 说...

Wow ! very nice ! I always love to eat korean food, but cannot tahan the
kimchi, too sour liao !

I like the stone rice most, also very healthy right? less oil.

how's things with you Phoebe?

amy